fredag 13 juni 2008

Living Elaine - Episode 106

För en gångs skull har jag hängt med i årstiderna och insett att det är sommar innan den är över. Förut har jag varit så överlastad med arbete att jag inte förrän någon gång i slutet på augusti sådär insett att det är sommar och dags att lägga dunjackan. Jag tror till och med att denna fantastiska start på juni har gett mig lite solbränna till på köpet. Och även om det regnar idag hoppas jag på en skön sommar i ledighetens tecken för en gångs skull.

Imorgon är det dags för Dolly Parton. Fotbollen bryr jag mig mindre om. Det är i stort sett bara Zlatan som står för underhållningen ur mitt perspektiv. Roligare att spendera tiden med yttepytteliten, storbystad, blondin med skyhöga klackar och en underbar röst.

Kanske, kanske, kanske blir det även beslut kring en ny bil. Någon form av cabriolet ska det bli. Och då en plåtvariant. Med många hästar under huven. BMW 335i eller kanske M-B 55 AMG? Svåra val i detta i-landsliv.

"You can stay under my umbrella"

Inga kommentarer: