torsdag 14 maj 2009

Living Elaine - Episode 154


Jag har bestämt mig för att väcka bloggen till liv igen. Och här är jag nu.

För tillfället lever Elaine i exil. Hon har hamnat av många olika skäl i stora huvudstaden sedan ett par veckor tillbaka. Och jag måste erkänna att jag gillar det. Stockholm är en fantastiskt vacker stad i solsken och det är en helt annan attityd och stämning här. Det blir veckopendling året ut som det ser ut just nu och det passar mig under rådande omständigheter alldeles utmärkt. SLK:n får dock stanna kvar i södern. Den gör sig bättre där för helgutflykter på Österlen och annat trevligt man kan göra i Skåne soliga sommar- och vårdagar. Mer bloggande ska det alltså bli. Minsann.

"Into the great wide open"

1 kommentar:

Martin sa...

Jag har saknat dig. Undrade faktiskt vart du tagit vägen. Kul att du är tillbaka, även om du är längre bort :)