fredag 25 april 2008

Living Elaine - Episode 75

Det råder delade meningar om huruvida min Suunto T1 är något att hänga i julgranen eller inte. Hursomhelst är det en födelsedagspresent och den motiverar mig att komma ut och röra på mig. Glömde dock ta med den på ridpasset igår. Är lite nyfiken på hur jobbigt det egentligen är att rida. (Finns ju de som hävdar att det inte är det minsta ansträngande att åka runt på en häst. Varsågod att prova - är min enda kommentar)

Hursomhelst nöjde jag mig en powerwalk idag på dryga 7 kilometer med Madonnas nya skiva Hard Candy i lurarna. Kan inte direkt påstå att det blev kärlek vid första lyssningen utan upplevdes som en ganska jämntjock sörja där ingenting direkt stack ut eller var något extra. Men jag vill minnas att det tagit en stund för mig innan låtarna gått hem hos mig även från hennes tidigare album så jag får ge henne några chanser till.

Nu väntar ett glas rött vin och bubbelbad som avslut på en ovanligt lyckad arbetsvecka.

"All that she wants is another baby"

Inga kommentarer: