onsdag 30 januari 2008

Living Elaine - Episode 13

Vakna.

Ta nässpray med kortison. Två puffar i vardera näsborren.

Äta frukost.

Vill göra något men kroppen orkar inte.

Vila.

Betapet.

Lunch.

Vila.

Vill göra något men kroppen orkar inte.

Vila.

En tablett antibiotika nersköljes med vatten.

Betapet.

Middag.

Teve.

Vila.

Sova.

Vilket fantastiskt stimulerande liv jag har 2008. Det finns, som ni säkert förstår, inte ett endaste jävla skit att blogga om. Och förresten så flirtade jag inte ens med Farbror Doktorn. Vette tusan om jag ens får behålla mitt alias nu när jag verkar ha gått ner mig riktigt ordentligt. Merde. Kanske jag överlever tack vare det faktum att de tabletter jag tar botar såväl lunginflammation och akut bihåleinflammation som klamydia. Så jag kan ju alltid låtsas att jag knaprar dem på grund av promiskuöst leverne.

"So I wonder if you know how it really feels?"

Inga kommentarer: