onsdag 16 juli 2008

Living Elaine - Episode 123

Den som säger att det inte går att köpa sig lycka har fel. Jag håller tummarna för att jag ska få åka och hämta mitt nya vrålåk på fredag. Jag ska bli en SLK 55 AMG-brud och Audi TT-dagarna är till ända. Det känns lite dystert att lämna in min röda pärla och även om det bara är en bil så har vi haft många fina år tillsammans. Det var en stor grej för mig när jag drog ner till Tyskland på egen hand för att hämta hem TT:n med allt vad det innebar. Att köpa en monsterbil (för det är vad det är för mig) av den här kalibern känns osannolikt. Den är ruskigt snygg och ruskigt vass. Undrar just vad nästa steg på bilstegen kommer att bli? Farligt att skaffa sig dyra ovanor, men roligt är det.

"Working 9 to 5 - what a way to make a livin'"

Inga kommentarer: