lördag 1 mars 2008

Living Elaine - Episode 38

Till att börja med vill jag bara passa på att skryta lite. Elaine har slagit personligt rekord i träning den här veckan. Med tanke på att jag inte direkt kan skryta med att vara en träningsnarkoman är det är stort för mig. Och om jag sneglar bakåt i tiden verkar det nästan som att jag fått till något som man kan kalla en rutin. Kors i taket och peppar peppar och allt vad det heter. Men om jag får vara frisk och inget oförutsätt inträffar kanske det håller i sig ända till sommaren.

Sen jag klippt av håret också. Mitt långa (och visserligen delvis oäkta) hårsvall har bytts ut mot en page av modell längre. Igår hade jag svår separationsångest, men idag känns det rätt okej. Bildbevis kommer av naturliga skäl inte att publiceras här. Men eftersom påtryckningarna ökar finns det risk/chans att en bild dyker upp i min mobila blogg.

Inser att det förmodligen handlar om någon form av trettioårskris. Dagen D närmar sig med stormsteg.

Imorgon lämnar jag landet en vecka. Återstår att se vad det finns för bloggmöjligheter i vinlandet.

"Every finger in the room is pointing at me"